Obsah
1. Fanatický Helpdesk k dispozícii už aj cez chat
2. Správou domény môžete poveriť aj iného užívateľa
3. Prvé video z BestGuest online. Ľudia si vyžiadali Michala Trubana
4. Zvládli sme firemný splav
5. Dvojdňová rošáda zamestnancov
6. Adminov tip: Používajte MySQL 5.1
7. Najnovšie blogy
8. Čo nové na webe
 

Augustový Newsletter

Fanatický Helpdesk k dispozícii už aj cez chat

O svojich problémoch nám už nemusíte iba mailovať alebo telefonovať. Najnovšie si o nich môžeme pokecať cez chat. Oceníte to vo chvíli, keď budete potrebovať niečo interaktívnejšie ako e-mail, no zároveň diskrétnejšie ako telefón. Chatovací klient sa spúšťa automaticky pri každej návšteve nášho webu. Dokonca si môžete vybrať svoju obľúbenú operátorku.

Správou domény môžete poveriť aj iného užívateľa

Počas WS Eventu sme sa viackrát stretli s požiadavkou, aby užívatelia mohli plnohodnotne manažovať domény svojich pod-užívateľov. S radosťou vám oznamujeme, že už je to možné. Požiadate pod-užívateľa o autorizáciu, on ju schváli a je to. Na žiadosť majiteľa domény je náš helpdesk dokonca schopný prideliť právo manažovať doménu užívateľovi, ktorý nie je jeho pod-užívateľom. Len napíšte e-mail na náš helpdesk.

Prvé video z BestGuest je online. Ľudia si vyžiadali prednášku Michala Trubana

Ešte v marci pozvali organizátori cyklu Best Guest Michala Trubana prednášať na Žilinskú univerzitu. Úspešné biznis príbehy dokážu ľudí riadne namotivovať a Mišov príbeh k takým určite patrí. Uprostred leta začali postupne zverejňovať záznamy jednotlivých prednášok. Sériu nazvali Rozbehni sa! TV. S hrdosťou hlásime, že v hlasovaní o tom, ktorá prednáška bude zverejnená ako prvá, to vyhral práve náš CEO. Inšpiratívne video sme zverejnili aj na našom blogu. Masívne odporúčame.

Zvládli sme firemný splav

Začiatkom augusta sme boli na teambuildingu – splavovať Mošonský Dunaj. Aj keď tento tok nie je žiadne Kongo, až polovica z nás si nedobrovoľne vyskúšala záchranu pádiel a iných životu dôležitých vecí. Teraz sme už profíci v stavaní stanov, vyhýbaní sa konárom a tiež všetci vieme, že tancovať na loďke sa nemá.

Dvojdňová rošáda zamestnancov

Rozhodli sme sa usporiadať malú výmenu zamestnancov. Marketéri a admini prišli na dva dni hosťovať do tímu web developerov. Kóderi si pre zmenu vyskúšali prácu na helpdesku. V blízkej budúcnosti si zase dievčatá z helpdesku vyskúšajú marketing a naopak. Takéto výmeny prinášajú viac než len príjemné rozptýlenie. Keď ľudia zistia, ako to funguje v inom tíme, lepšie pochopia jeho potreby. Odrazí sa to v kvalite spolupráci i bežnej komunikácii.

 

Adminov tip: Používajte MySQL 5.1

ziarovka Od apríla majú naši klienti možnosť využívať výhody MySQL 5.1. Databázu si vytvoríte cez WebAdmin v časti Databázy. Môžete využiť aj ďalšiu novinku a v záložke PHP nastavenia si nastaviť, na ktorú databázu má smerovať localhost.

 

Najnovšie blogy
  • Nebuďte príliš múdri na svojich zákazníkov

    Marketing je plný trikov, ako vytiahnuť peniaze od svojich klientov tak, aby o tom nevedeli, alebo aby na to prišli až neskôr, keď si to všetko zracionalizujú. Väčšinou je už neskoro. Presne to je prípad, kedy je krátkodobý zisk dlhodobou stratou. Byť „príliš chytrý“ na svojich klientov je cesta do horúcich pekiel. čítať viac...



 

Čo nové na webe
  • V Nokii nechýba veľa a meno bývalého veľkého hráča upadne do zabudnutia. Vedenie sa rozhodlo vykašlať sa na milovaný Symbian a venovať sa len Windows Mobile. Predbežne v USA, ale zrejme čoskoro i vo zvyšku sveta. Otázka je, či to pomôže – najmä potom, čo Google kúpil Motorolu.
  • Pol roka po zverejnení neoficiálnej špecifikácie HTML5 pre web developerov sa zobudilo aj samotné konzorcium W3C a vydalo vlastnú verziu. Ich dokument je síce menej zrozumiteľný ako ten neoficiálny, ale aspoň existuje. Študovať doterajšiu špecifikáciu pre tvorcov browserov bolo horšie ako robiť vo Viste.
  • Aj Google, majster sveta v inováciách, vie občas opakovať po Microsofte. Jeho najnovšie rozšírenie Panel s ukážkou premení Gmail na Outlook. Stačí si ho aktivovať v nastaveniach pošty na záložke Labs.
  • Social media fans by mali zbystriť pozornosť. Služba Klout nedávno aktualizovala svoje algoritmy hodnotenia vplyvu v sociálnych médiách. Najnovšie nehodnotí len vplyv užívateľa na Twitteri a Facebooku, ale do svojich meraní zahŕňa aj LinkedIn, FourSquare, Flickr a ďalšie služby.


helpdesk@websupport.sk
+421 2 20 60 80 80